Sedlo musí sedět stejně dobře jako pár bot! Předpokladem pro maximální úlevu a pohodlí je koordinace šířky sedla tak, aby vaše sedací kosti doléhali přesně na sedlo. To je jediný způsob jak správně uvolnit perinální oblast (hráz) u mužů a dolní stydkou oblast u žen. Dostupné šířky: 12/13/14/15cm
Už jste si měřili šířku sedacích kostí? Důraz na nízkou hmotnost Sedlo 611 ERGOWAVE active Carbon klade maximální důraz
na nízkou hmotnost. Bylo vyvinuto tak, abysplňovalo požadavky all-mountain i enduro ježdění.
Elegantní zadní část a snížený nos (špička) sedla Zvýšená zadní část poskytuje větší oporu zádům a zajišťuje efektivní přenos síly při šlapání. Úrovně sedla a snížený nos přináší nižší tlak na citlivé oblasti u mužů i žen.
Centrální žlábek
Drobný žlábek uprostřed sedla snižuje tlak na měkké tkáně v perinální oblasti.
Úspora energie Profil ERGOWAVE ve tvaru vlny prostupuje zezadu dopředu, nabízí dokonalý tvar pro většinu sedacích kostí. Jezdec nemusí sedět v neefektivní a únavné poloze, ale může veškerou energii investovat do pohybu vpřed.
Snížený a rovný Plochý nos sedla má po stranách mírné zakřivení, což přináší maximální kontaktní plochu a zároveň snižuje tlak. Tento úzký tvar minimalizuje tření na vnitřní straně stehen během šlapání. Sqlab MaxContact se v průběhu let osvědčil u závodních modelů a je neustále vylepšován.
Úleva pro ploténky Technologie SQlab active umožňuje boční pohyb pánve až o 7 o . Tento pohyb je podobný chůzi. Zvyšuje se účinnost šlapání a zároveň dochází k uvolnění napětí meziobratlových plotének a zvyšuje se pohodlí pro sedací kosti.
Nastavení podvozku Technologie SQlab active byla vyladěna pro použití na silnici i MTB a navíc umožňuje nastavení pomocí tři tvrdostí elastomerů.
Šířka 12, 13, 14, 15 Použití MTB Trail Délka (mm) 280 Váha (g) bez elastomeru 199 SQlab tvrdost 55 Uvolnění perinální oblasti (%) 65 Materiál lyžin Karbon Materiál výplně SuperLight FOAM Materiál svršku C84 Kevlar Active SPORT (3 druhy elastomeru) Maximální hmotnost jezdce (kg) 90 Pohlaví Unisex: Díky systému měření vzdálenosti sedacích kostí a víceúrovňového sedla není nutné dělat rozdíly mezi pánským a dámským