Dva typy žen z dvacátých let se pohybují ve stejném prostoru, aniž by se ve skutečnosti kdy setkaly:
Jedním z nich je "la maitresse de ces messieurs", milenka mužů v tradici druhé francouzské koloniální říše (takové elegantní ženy byly mezi prvními klientkami Jovoy) a "garçonne", kluk v sukních, termín pro emancipované ženy, jejíchž vzhled mohl na lidi tehdejší doby působit jako oboupohlavní, ale které jako první v historii dámské módy odhalily nohy. Následně podprsenky nahradily korzety. Tlusté punčochy ustoupily hedvábným, které se nosily narolované k podvazkům nad koleny. V této době se objevily i první rtěnky.
Rouge Assassin vzdává hold těm nebojácným, nezastavitelným ženám, které převrátily zavedený řád a prolomily všechna zažitá pravidla.
Zatímco vzhled "garçonne" je někdy považován za mužský, ženskost byla vyjádřena ve způsobu, jak si ženy upravovaly vlasy a make-up, v jejich postojích, jejich hladu po svobodě a nenasytné touze milovat bez ohledu na společenská pravidla a konvence.
Díky spolupráci parfemářky Amélie Bourgeois (Flair), je Rouge Assassin poctou ženskosti, kde se mísí tóny rtěnky (kosatcové máslo) s vůní kůže (rýžové otruby, pižmo, pudrové květinové tóny) a s ozvěnami pařížských kabaretů.
Hlava: bergamot, růže
Srdce: Malva Moschata, elemi, rýžový pudr
Základ: cedrové dřevo, kosatec, pižmo, santalové dřevo, fazole tonka, vanilka, benzoin