ELBRUS Makari - pánská lehká jarní bunda Bundu, kterou využijete jak pro procházky v přírodě, tak také do nepříznivého počasí ve městě. Lehká jarní bunda Elbrus Makari má díky svému jednoduchému designu a zároveň skvělým vlastnostem více využití. Vodní sloupec 10000 spolu s podlepenými švy zajistí výbornou ochranu proti dešti. Prodyšnost 5000g spolu s ventilací v podpaží zajistí skvělý komfort. Nastavitelná kapuce.
Použité technologie:
- WATERPROOF 10 000mm - materiál je odolný proti prosáknutí vody. Parametry odolnosti proti vodě jsou uvedeny v milimetrech vodního sloupce, který určuje maximální množství vody, proti kterému je materiál schopen vás chránit. Čím vyšší je hodnota odolnosti proti vodě, tím odolnější je materiál proti prosakování. - BREATHABILITY 5000 g/m 2 za 24 hod - prodyšnost se udává v gramech vodní páry, kterou je materiál schopen propustit na 1 m2 materiálu za 24 hodin. Čím vyšší je tato hodnota, tím lepší je prodyšnost materiálu. - Podlepené švy - poskytují vyšší parametry odolnosti proti vodě. - DWR COATING - povrchová úprava aplikovaná na materiál zajišťující vysokou odolnost proti vodě. Díky dalšímu hydrofobnímu povlaku jsou kapičky vody zavěšeny a odvalují se z vnější vrstvy tkaniny. Použité materiály:
100% polyester
síťovaná podšívka 100% polyester
O značce ELBRUS
Značka je určena pro všechny příznivce pohybu na čerstvém vzduchu, kteří se rádi odlišují. Její výrobky – stylové, pohodlné, s nevšedním designem – skvěle zapadají do potřeb aktivních, mladých lidí. Elbrus však nejsou pouze atraktivní výrobky, ale také ideologie obsažená v hesle „Remember to explore“ vybízející k objevování nových míst, dojmů a k aktivitě. To všechno rozhodlo o tom, že si značka velmi rychle získala široký okruh příznivců v celé Evropě.
O značce ELBRUS Značka je určena pro všechny příznivce pohybu na čerstvém vzduchu, kteří se rádi odlišují. Její výrobky – stylové, pohodlné, s nevšedním designem – skvěle zapadají do potřeb aktivních, mladých lidí. Elbrus však nejsou pouze atraktivní výrobky, ale také ideologie obsažená v hesle „Remember to explore“ vybízející k objevování nových míst, dojmů a k aktivitě. To všechno rozhodlo o tom, že si značka velmi rychle získala široký okruh příznivců v celé Evropě.