Nejčastějšími důvody, proč lidé nenakupují módu online, je neznámý prodejce a nesedící velikosti od neznámé značky. Glami piXel je automatické řešení, díky kterému se uživatelům na Glami.cz upřednostňují prodejci, u kterých již nakoupili nebo je alespoň navštívili.
Glami piXel je řešení, které umožňuje přizpůsobovat výpisy produktů na Glami.cz dle preferencí zákazníka – podle oblíbených obchodů, značek, barev, cen či stylu. Přednostně zobrazuje obchody, se kterými má zákazník již zkušenost a je tak větší pravděpodobnost, že u nich nakoupí. Doplňuje kategorie o produkty tak, aby zákazníkovi zobrazil nabídku produktů šitou na míru jeho vkusu.
Glami piXel lze jednoduše implementovat do každého obchodu. Funguje na podobném principu jako např. Facebook pixel, který možná také používáte.
Implementace Glami piXel pro vývojářeZákladní služba je zcela zdarma. Platí stejný ceník CPC jako při necíleném zobrazení produktů. Přínosem pro vás jsou mnohem lepší konverze.
Předáváné údaje jsou plně anonymní, GLAMI piXel nesbírá osobní údaje uživatelů.
Pro správnou funkčnost Glami piXel je nutné ho mít implementovaný na všech stránkách eshopu, včetně poslední stránky, tzv. checkoutu.
Pouze anonymizované údaje, že uživatel byl u vás na webu, v určité kategorii, produktu, případně, že provedl nákup.
Ano, je to možné. Podívejte se prosím na odkaz: jak implementovat piXel pomocí GTM.