Massimo Dutti vytváří své kousky z lehkých, kvalitních materiálů, které se díky své všestranností hodí jak na každodennní nošení tak na speciální příležitosti.
Počátky značky
Značka Massimo Dutti byla založena v roce 1985 a zakoupená skupinou Inditex v roce 1991. Působí ve více než 75 zemích a vlastní více než 790 obchodů. Zpočátku se značka zaměřovala na pánské oblečení, nyní však vytváří i dámské kolekce, doplňky, ale také kosmetiku, jako jsou parfémy a produkty péče o tělo.
Lněné kolekce
Neutrální barvy a přirozená mačkavost lněných a plátěných materiálů dokonale vystihují letní dámské a pánské kolekce Massimo Dutti. Kolekce mají nádech přirozeného, nenuceného stylu ve znamení rozepnuté plátěné košile a uvolněného vzhledu. Lehké oblečení vás povzbudí k tomu, abyste byli sami sebou a užívali si pohybu, energie a objevování po celou sezónu.
Společenská angažovanost
Španělská mezinárodní značka Massimo Dutti v průběhu let spolupracovala s různými charitativními organizacemi, které pomáhají lidem s duševním onemocněním a zdravotním postižením. Společnost s více než 10 000 zaměstnanci po celém světě nabízí dlouhodobá zaměstnání pro osoby se zdravotním postižením ve 3 obchodech ve Španělsku: Llagostera, Igualada (Barcelona) a Allariz (Ourense).
Kolekce „Exclusive Online“
Stejně jako jiné mezinárodní značky, vytváří Massimo Dutti kolekce, které lze najít výhradně online. Tyto kolekce oblečení jsou vyhledávané mezi lidmi, kteří milují módu a online nakupování, a chtějí si pořídit kousky z exkluzivních kolekcí. Kolekce „Exclusive Online“ jaro/léto 2021 nabízí oblečení v zemitých barvách, co nejblíže barvám, které vidíme v přírodě.
Beauty Body Care
Od roku 2006 Massimo Dutti vytváří a prodává kolekci Beauty Body Care. Zpočátku se kolekce parfémů prodávaly v obchodech jako Douglas, El Corte Ingles nebo Amazon.com a později už jen výhradně ve vlastních prodejnách. Kolekce se skládají z vonných produktů na tělo, krémů na ruce, čisticích gelů na obličej a limitovaných edicí parfémových vod. Parfémy jsou výsledkem kombinace pečlivě vybraných ingrediencí, které vyvolávají emoce a nabízejí jedinečný smyslový zážitek.
Společenská angažovanost
Španělská mezinárodní značka Massimo Dutti v průběhu let spolupracovala s různými charitativními organizacemi, které pomáhají lidem s duševním onemocněním a zdravotním postižením. Společnost s více než 10 000 zaměstnanci po celém světě nabízí dlouhodobá zaměstnání pro osoby se zdravotním postižením ve 3 obchodech ve Španělsku: Llagostera, Igualada (Barcelona) a Allariz (Ourense).