Glami piXel


Nejčastějšími důvody, proč lidé nenakupují módu online, je neznámý prodejce a nesedící velikosti od neznámé značky. Glami piXel je automatické řešení, díky kterému se uživatelům na Glami.cz upřednostňují prodejci, u kterých již nakoupili nebo je alespoň navštívili.

Glami piXel je řešení, které umožňuje přizpůsobovat výpisy produktů na Glami.cz dle preferencí zákazníka – podle oblíbených obchodů, značek, barev, cen či stylu. Přednostně zobrazuje obchody, se kterými má zákazník již zkušenost a je tak větší pravděpodobnost, že u nich nakoupí. Doplňuje kategorie o produkty tak, aby zákazníkovi zobrazil nabídku produktů šitou na míru jeho vkusu.

Připojení Google Analytics

Co vám GLAMI piXel přinese

  • Zvýšení konverze
  • Zvýšení počtu objednávek
  • Minimalizace nákladů na objednávku (PNO)
  • Větší viditelnost vašeho obchodu na Glami.cz
  • Cílení na konkrétní vkus zákazníka dle ceny, oblíbeného zboží i barev
  • Nezobrazování produktů, které mají hodně kliků, ale málo konverzí
  • Cílení na nové zákazníky, kteří jsou podobní těm, kteří u vás již nakoupili

Jak Glami piXel funguje

Uživatel nakoupil v obchodě
s aktivním Glami piXel
Obchod A
Pořadí upřednostňovaných
obchodů je upraveno podle preferencí nakupujících
Zlepšení výkonu
díky zobrazení známého obchodu
Zvýšení tržeb
Zvýšení počtu objednávek
Snížení nákladu na objednávku (PNO)

Jak Glami piXel implementovat

Glami piXel lze jednoduše implementovat do každého obchodu. Funguje na podobném principu jako např. Facebook pixel, který možná také používáte.

Implementace Glami piXel pro vývojáře

Zjistěte víc

Kolik to stojí?

Základní služba je zcela zdarma. Platí stejný ceník CPC jako při necíleném zobrazení produktů. Přínosem pro vás jsou mnohem lepší konverze.

Jak je to s osobními údaji, co všechno se musí předávat?

Předáváné údaje jsou plně anonymní, GLAMI piXel nesbírá osobní údaje uživatelů.

Na kterých stránkách musí být kód umístěn?

Pro správnou funkčnost Glami piXel je nutné ho mít implementovaný na všech stránkách eshopu, včetně poslední stránky, tzv. checkoutu.

Jaké údaje vám tím budeme posílat?

Pouze anonymizované údaje, že uživatel byl u vás na webu, v určité kategorii, produktu, případně, že provedl nákup.

Je možné naimplementovat GLAMI piXel přes Google Tag Manager?

Ano, je to možné. Podívejte se prosím na odkaz: jak implementovat piXel pomocí GTM.