Dopper
Vše začalo v roce 2009 v Nizozemí, kdy zakladatel Merijn Everaarts už nechtěl nečinně přihlížet, jak plastové lahve znečišťují oceány. Navrhl tak první lahev Dopper, která vypadá, jako kdyby stála na piedestálu. Demonstruje tak svoji vizi – čistá voda na prvním místě.
Life in plastic ain't fantastic!
Vizí Dopper značky je vzbudit v lidech zájem o životní prostředí a ukázat, jak se svým životním stylem podílejí na znečišťování přírody. Také chtějí připomenout, že čistá pitná voda není samozřejmostí ve všech koutech světa.
Vznik nadace
V roce 2013 značka založila nadaci s cílem zvýšit povědomí o dopadu jednorázového plastu na životní prostředí a pomoci zajistit přístup k nezávadné pitné vodě na celém světě.
B corp certifikát
Je udělován společnostem, které přes svoje podnikání a činnosti mají příznivý dopad na životní prostředí, svůj business vedou udržitelně a aktivně se podílejí na záchraně planety.
Příběhy z Nepálu
Ačkoli je v Nepálu druhý největší sladkovodní zdroj vody na světě, více než polovina obyvatelstva nemá k čisté vodě přístup. Dooper vyslal tým dobrovolníků, kteří pomáhají místním s hledáním nových vodních pramenů a se stavbou infrastruktury.
Skvělé místo k práci
Tak zní název certifikátu, který značka obdržela v roce 2018. Stala se tak první společností v Nizozemí.
B corp certifikát
Je udělován společnostem, které přes svoje podnikání a činnosti mají příznivý dopad na životní prostředí, svůj business vedou udržitelně a aktivně se podílejí na záchraně planety.