Anna Field je privátní značkou módního velikána Zalando a společně s dalšími značkami jako Zign nebo Even & Odd byla založena v roce 2010. Kreativní oddělení privátních značek sídlí v Berlíně a mezi celkem 450 zaměstnanci najdeme 50 designerů, kteří neustále posouvají skupinu zLabels kupředu. Mezi ostatními značkami vlastněnými Zalandem vystupuje Anna Field vpřed díky své orientaci na moderní ženy, které hledají kompromis mezi romantickým a elegantním stylem. A to vše za skvělou cenu.
Na každý den
Chic, elegantní a zároveň praktická – taková je móda německé značky Anna Field. Pracovní pohovor, odpolední pochůzky, nebo večerní posezení nad sklenkou vína? Anna Field pravidelně vytváří kolekce, ze kterých si vyberete ten správný outfit na jakoukoliv příležitost.
Základní kousky
Dobře vystavěný šatník začíná u univerzálně kombinovatelných kousků, které vám poslouží jako základ pro módní experimentování. Spolehněte si při výběru basics na značku Anna Field a nechte se uhranout propracovaností a něžností střihů na první pohled tak jednoduchých záležitostí, jako je černé tričko.
Better Cotton Initiative
Snahy o zajištění udržitelnějších procesů v módním průmyslu neminuly ani značky skupiny zLabels. Velká část oblečení pod značkou Anna Field je minimálně z 50 % vyrobena z bavlny od značek, které spadají pod BCI – Iniciativu za lepší bavlnu. Současně Anna Field bojuje za nižší spotřebu vody při výrobě oblečení.
Jen oblečení nestačí
Kromě širokého výběru oblečení se Anna Field soustředí i na obuv a dámské doplňky. Tenisky, polobotky i lodičky na závratně vysokých podpatcích jsou neodmyslitelnou částí každé nové kolekce, stejně jako crossbody kabelky a městské batůžky. To vše k dokonalosti dotahují drobné doplňky, jako jsou sluneční brýle nebo elegantní šátky.
Stylová a dostupná
Anna Field boří mýty o tom, že levné oblečení je automaticky nekvalitní. Spojení kvalitního zpracování, pečlivě vybraných materiálů a nízko posazené ceny je lákadlem, kterému můžete bez obav podlehnout. Stylové oblečení za dostupné ceny je základním kamenem značky, díky kterému její popularita na celkem sedmnácti evropských trzích neustále roste.
Better Cotton Initiative
Snahy o zajištění udržitelnějších procesů v módním průmyslu neminuly ani značky skupiny zLabels. Velká část oblečení pod značkou Anna Field je minimálně z 50 % vyrobena z bavlny od značek, které spadají pod BCI – Iniciativu za lepší bavlnu. Současně Anna Field bojuje za nižší spotřebu vody při výrobě oblečení.